Edremit'te Edremitspor kulübü, 19 Mayıs Atatürk'ü Anma Gençlik ve Spor Bayramı nedeniyle kutlama mesajı yayınladı. Kulübün resmi hesabından yapılan paylaşımda, "19 Mayıs Atatürk'ü Anma Gençlik ve Spor Bayramınız kutlu olsun" ifadeleri yer aldı. Mesajda, 1966 yılında kurulan kulübün sloganı "ŞanlıEdro"ya da vurgu yapıldı.







Yorumlar
Yorum Yap